merhaba hocam
birkaçkere doktora gittim hormon testinide yaptırdım normal çıktı sperm sayım 8 milyondu doktor bey bana zinco-c 15mg ve evicap-400 yazdı bu ilaçları iki ay kullanmamı söyledi hocam bu ilaçlar sperm sayısını artırırmı? başka sperm sayısını artıran tavsiye edebileceğiniz ilaçlar varmı? teşekkürler iyi çalışmalar