Öncelikle Geçmiş olsun;
Arkadaşınız sorun yaşamaması sizin yaşamayacağınız manasına gelmez.
Her vücut, organizma değişiktir. Değişik etkilere değişik tepkiler verir.
Sizin sertleşme sorununuz varsa elbette testosteron hormonu kullanmanız iyi olacaktır.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.