Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun;
Bu şişliğin sebebi kist veya bir et büyümesi olabilir. Ağrı olunca iltihap olma ihtimali ön plana geçer. Epididym dediğimiz organın kisti veya iltihabı olabilir. 8 sene önceki durumla şimdiki durum aynı olmayabilir.
Ne olduğunu anlamak için ultrason çektirmek lazım.
Ultrasonu çektirin sonucu buraya yazın.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.
"ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.
YAZILARIM ve MAKALELERİM
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar;
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur.
https://www.dralihatay.com.tr/makaleler.html
Ayıca bu adresten çok faydalanacağınız kitaplarıma da ulaşabilirsiniz.