Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun;
1- Perhizdeyken neden el vuruyorsunuz. El vurmak perhizi sıfırlamaz ama eninde sonunda perhizi bozmanız neden olur. Daha önce defalarca perhizi bozdunuz.
Perhizi nasıl devam edeceğiniz yani bozmadan 2 ay geçireceğinizi size defalarca yazdım. Aşağıdaki linkte de yazdım. Ama siz nedense ya okumuyorsunuz veya işinize gelmiyor. Niyetiniz hem perhiz yaparım hep perhizi bozacak şeylere devem ederim 2 ay sonra perhizden fayda beklerim. Bu mümkün değil.
2- İhtilam boşalma demektir. Siz ihtilam değil gece rüyalanması diyecektiniz. Çünkü perhizde ihtilam olmadığı gibi rüyalanmada olmaz. Çünkü perhiz yapıyorsunuz. Ama olursa da bu sizin için daha iyi. Çünkü masturbasyon yapmadan ihtilam olmak iyidir. Fizyolojik bir olay gerçekleşmiş olur ve rahatlarsınız.
Ömür boyu ihtilam olmamak ne demek böyle bir şey mümkün değil. Ne yani perhiz yapanlar hiç ihtilam olmadı mı?
Bu fikirleri kafanızdan atın sağ salim şu 2 aylık perhizi bitirin. Kız arkadaşınızla da seks konuşmaya son verin. Onunla ilerde nasıl bir evlilik yapacağınızı konuşun.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.
"ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.
YAZILARIM ve MAKALELERİM
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar;
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur.
https://www.dralihatay.com.tr/makaleler.html
Ayıca bu adresten çok faydalanacağınız kitaplarıma da ulaşabilirsiniz.