Sevgili hastalarım ve okuyucularım Hasta Odasına hoş geldiniz.

Sorularınızı soru sorma ve mesaj yazma kurallarına uygun şekilde yazınız. Soru sorma kuralları bu bölümün altındaki üç çizgide var. Öncelikle bunu okuyun. Yoksa sorularınıza cevap alamayabilirsiniz. Cevaplar gün içerisinde verilecektir.

34 gösterim
Hocam bir erkek te hiç sakal ve bıyık çıkmıyor ya bunlar hormon bozukluğu mu?
Bunların çoçuğu olur mu ?
Memleket, Yaş ve Medeni Durum E/B ----> Gaziantep 28 evli

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

1 Cevapla

Merhabalar                    
Öncelikle Geçmiş olsun;

1- Sakal ve bıyığın çıkmama sebebi sadece hormon olmayabilir. Ama evet genellikle hormon bozukluğudur. 
2- Çocukla ilgili hormonların değerleri aşırı düşük veya yüksekse çocuk olmayabilir. Spermlerin oluşumda rol oynayan hormon testosteron hormonudur.
Ama gene söyleyeyim çocuk olmama sebebi sadece hormon değildir.

Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.                    
"ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.
YAZILARIM ve MAKALELERİM
                     
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar;                    
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.                     
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur.
https://www.dralihatay.com.tr/makaleler.html
Ayıca bu adresten çok faydalanacağınız kitaplarıma da ulaşabilirsiniz.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Siz zaman kaybetmeyin ve yorulmayın diye sistemde üyelik kısmı aktif değildir.

Eski Soru ve Cevaplar 125.000 Mesaj

Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...