Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun;
1- Sakal ve bıyığın çıkmama sebebi sadece hormon olmayabilir. Ama evet genellikle hormon bozukluğudur.
2- Çocukla ilgili hormonların değerleri aşırı düşük veya yüksekse çocuk olmayabilir. Spermlerin oluşumda rol oynayan hormon testosteron hormonudur.
Ama gene söyleyeyim çocuk olmama sebebi sadece hormon değildir.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.
"ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.
YAZILARIM ve MAKALELERİM
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar;
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur.
https://www.dralihatay.com.tr/makaleler.html
Ayıca bu adresten çok faydalanacağınız kitaplarıma da ulaşabilirsiniz.